اس ام اس خنده دار
اس ام اس خنده دار

روح من باش که من مرده ی طوفان توام ، عاشقم باش که من چشمه جوشان توام .

 

از گل وا شده ی دورترین بوته خاک ، به تو ای دوست سلام . حالت آیا خوب است ؟ روزگارت آبیست ؟ همه اینجا خوبند ، نیلبک می خواند ، قاصدک می رقصد ، باد هم عاشق شده است . فکر من باش که من فکر توام .

  • پیام مدیر :
  • طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق

جزئیات چشمهایت …
کلیات زندگی من است !

 

مهربانی را وقتی دیدم که کودکی خورشید را در دفتر نقاشیش سیاه کشید تا پدر کارگرش زیر نور آفتاب نسوزد .

 

درد من حصار برکه نیست ، درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است .

 

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان ، عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ، امروز کسی محرم اسرار کسی نیست ، ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست .

 

۱ نفر ۱ جایی ۱ وقتی ، تموم رویاش لبخند تو بوده ، پس ۱ جایی ۱ وقتی با ۱ لبخند یادش کن .

 

عصری است غریب و آسمان دلگیر است ، افسوس برای دل سپردن دیر است ، هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت ، عیب از من و توست ، عشق بی تقصیر است .

 

عشق آن نیست که یک دل به صد یار دهی عشق انست که صد دل به یک یار دهی .

 

سایه ی توام به هر کجا روی ، سر نهاده ام به زیر پای تو ، چون تو در جهان نجسته ام هنوز ، تا که برگزینمش به جای تو .

 

دست بر شانه هایم میزنی تا تنهاییم را بتکانی ، به چه می اندیشی ؟ تکاندن برف از روی شانه آدم برفی ؟

 

بدون اراده متولد میشویم ، با حیرت زندگی میکنیم و سپس با حسرت میمیریم ، اما آنچه هرگز فروغش رنگ فنا نمیپذیرد دوستی های پاک و بی آلایش است ، تقدیم به بهترین ها … .

 

اگه به من بگند ۳ ثانیه به پایان عمرت مانده ، ۱ ثانیه حسابی نگات میکنم ، ۱ ثانیه بهت میگم دوست دارم ، تو ثانیه آخر واست جون میدم .

 

بگذار سایه ی من سرگردان ، از سایه ی تو دور و جدا باشد ، روزی به هم رسیم که گر باشد ، کس بین ما نه غیر خدا باشد .

 

زغم یکی اسیرم که زمن خبر ندارد ، عجب از محبت من که در او اثر ندارد ، غلط است هرکه گوید دل به دل راه دارد ، دل من زغصه خون شد دل او خبر ندارد .

 
مهمان ( آرش بستک دهتل ) در اس ام اس عاشقانه

هم سوخت دلم زدوریت هم جگرم ، با دوری خود دوگانه سوزم کردی .

 
مهمان ( طهورا از اصفهان ) در اس ام اس عاشقانه

روح من باش که من مرده ی طوفان توام ، عاشقم باش که من چشمه جوشان توام .

 

از گل وا شده ی دورترین بوته خاک ، به تو ای دوست سلام . حالت آیا خوب است ؟ روزگارت آبیست ؟ همه اینجا خوبند ، نیلبک می خواند ، قاصدک می رقصد ، باد هم عاشق شده است . فکر من باش که من فکر توام .

 

عاشق شدم به گبری ، گبری که دین ندارد ، این کار کار عشق است ، ربطی به دین ندارد .

 
مهمان ( علی از فومن ) در اس ام اس عاشقانه

دل به دلداران سپردم کار هر دلدار نیست ، من به تو جان میسپارم ، دل که قابلدار نیست .

 
مهمان ( محمد از اصفهان ) در اس ام اس عاشقانه

سلام ، موبایلتو چیکار کردی که هرچی زنگ میزنم میگه مشترک موردنظر در قلب شماست !

 
مهمان ( محمد از اصفهان ) در اس ام اس عاشقانه

همیشه منتظرم تا زراه دور برسی ، تویی تمام وجودم ، شبیه نور برسی .

 

بیا بریم از اینجا ، بریم به دشت دریا ، نمونه هیچ غمی توی دلامون جز یه رویا ، تو هستی عزیز جونم ، تو هستی عمر و وجودم .

 
مهمان ( سامان سلطانی ) در اس ام اس عاشقانه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: